002_CC_logo-02
Club Conesera - Regulamin sklepów

Regulamin sklepów

Regulamin Sklepu Lubartów

 Regulamin sklepu stacjonarnego

 

Club Conesera

ul. Przemysłowa 4

21-100 Lubartów

 

§ 1

 

[Postanowienia Ogólne]

 

Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) sklepu stacjonarnego działającego przy ul. Przemysłowej 4 w Lubartowie (dalej: „Sklep”) prowadzonego przez Club Conesera Grzegorz Jurko NIP: 5651011763 ul. Kwiatowa 25 22-234 Urszulin (dalej: „Sprzedający”) określa podstawowe

zasady funkcjonowania Sklepu w tym:

1) warunki sprzedaży Towarów w Sklepie,

2) świadczone usługi w Sklepie,

3) realizację Zamówień w Sklepie,

4) przysługujące Klientom uprawnienia z tytułu zakupionego Towaru w Sklepie.

 

§ 2

 

[Informacje podstawowe]

 

1. Sklep mieści się w budynku handlowo-usługowym znajdującym się przy ulicy

Przemysłowej 4, 21-100 Lubartów.

2. Sklep jest czynny:

1) od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 17:30,

2) w soboty w godzinach od 9:00 do 14:00,

 

3) w niedziele handlowe czas pracy Sklepu jest ustalany przez Sprzedającego każdorazowo przed każdą niedzielą handlową, z tym zastrzeżeniem, że

Sprzedający może podjąć decyzję o nieotwieraniu Sklepu w daną niedzielę handlową.

 

3. Klient może skontaktować się ze Sklepem w następujący sposób:

1) bezpośrednio w Sklepie przy ulicy Przemysłowej 4 w Lubartowie (21-100),

2) za pośrednictwem wiadomości e-mail: sklep@clubconesera.pl,

3) telefonicznie pod numerem +48 668 691 564.

4. Sklep prowadzi stronę internetową pod adresem: www.clubconesera.pl.

 

§ 3

[Definicje]

 

Jeżeli z kontekstu Regulaminu nie wynika nic innego, poniższe zwrotu i wyrażenia użyte

w Regulaminie będą miały następujące znaczenie:

Asortyment oznacza Odzież, która nie jest fizycznie

dostępna w Sklepie, lecz może być nabyta

przez Klienta na złożone przez niego

Zamówienie, zrealizowane za

pośrednictwem Sklepu. Asortyment

obejmuje w szczególności Odzież w

niestandardowych rozmiarach lub Odzież

producentów, która nie jest objęta ofertą

Sklepu. Dostępność Asortymentu oraz

warunki realizacji Zamówienia go

obejmującego, w tym w szczególności

terminy i możliwość realizacji, podlegają

odrębnym ustaleniom pomiędzy

Klientem a Sprzedającym;

 

Dane Osobowe oznacza wszelkie informacje zidentyfikowanej osoby fizycznej lub które pozwalają na zidentyfikowanie osoby fizycznej;

 

Klient oznacza osobę fizyczną posiadającą pełną

zdolność do czynności prawnych, a w

przypadkach przewidzianych przez

obecnie obowiązujące przepisy prawa

także osoba fizyczna posiadająca

ograniczoną zdolność do czynności

prawnych, osoba prawna oraz jednostka

organizacyjna nieposiadająca osobowości

prawnej, której ustawa przyznaje

zdolność prawną, nabywająca Towary lub

Asortyment w Sklepie lub korzystająca z

Usług lub składająca Zamówienie;

Kodeks cywilny oznacza Ustawę z dnia 23 kwietnia 1964

 

r. Kodeks cywilny;

 

Konsument oznacza osobę fizyczną dokonującą ze

Sprzedającym czynności prawnej

niezwiązanej bezpośrednio z jej

działalnością gospodarczą lub zawodową;

Odzież oznacza w szczególności garnitury,

płaszcze, spodnie, koszule, bieliznę, buty,

galanterię oraz dodatki do wyżej

wskazanych produktów;

 

Reklamacja oznacza uprawnienie Klienta do

dochodzenia roszczeń związanych

z zakupionym Towarem lub

Asortymentem w Sklepie lub Usługami,

w sytuacji, gdy Towar, Asortyment lub

Usługa posiadała Wadę Istotną lub Towar,

Asortyment lub Usługa jest niezgodna ze

swoim przeznaczeniem;

 

RODO oznacza Rozporządzenie Parlamentu

Europejskiego i Rady (UE) 2016/679

z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie

ochrony osób fizycznych w związku

z przetwarzaniem danych osobowych

i w sprawie swobodnego przepływu

takich danych oraz uchylenia dyrektywy

95/46/WE (ogólne rozporządzenie

o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r.

Nr 119, str. 1 z późn. zm.);

 

Sklep oznacza punkt sprzedażowy położony

w budynku handlowo-usługowym

znajdującym się przy ulicy Przemysłowej 4,

21-100 Lubartów, prowadzony przez

Sprzedającego, w którym Sprzedający

sprzedaje Towary lub Asortyment i

świadczy Usługi;

 

Towar oznacza produkty prezentowane

i sprzedawane przez Sprzedającego

w Sklepie obejmujące Odzież;

 

Usługa oznacza usługę świadczoną przez Sklep

polegającą na dokonaniu zmian w

Towarze na zlecenie Klienta na zasadach

wskazanych w Regulaminie lub na

podstawie indywidualnych uzgodnień

dokonanych przez Klienta i

Sprzedającego potwierdzonych na

piśmie;

Wada Istotna oznacza wadę Towaru, Usługi lub

Asortymentu lub niezgodność z

Zamówieniem, która uniemożliwia

prawidłowe korzystanie z zakupionego

Towaru lub Asortymentu, powodująca

niezgodność z jego funkcją, opisem,

przeznaczeniem i specyfikacją stanowiącą

podstawę do złożenia Reklamacji lub

odstąpienia od umowy. Za Wadę Istotną

nie uznaje się usterek krawieckich takich

jak wystające nitki, odpadający guzik,

zaszycie kieszeni etc. które to usterki

mogą zostać naprawione przez Sklep;

 

Zamówienie oznacza realizację przez Sprzedającego

indywidualnego zamówienia złożonego

przez Klienta, polegającego na zleceniu

sprowadzenia przez Sklep Asortymentu

i jego sprzedaży przez Sprzedającego dla

Klienta;

 

§ 4

[Sprzedaż Towarów]

 

1. Przedmiotem sprzedaży Sprzedającego są Towary oferowane w Sklepie,

zastrzeżeniem § 5 poniżej.

2. Towary sprzedawane przez Sprzedającego są nowe, wolne od wad fizycznych

i prawnych oraz zostały wyprodukowane z najwyższą starannością.

3. Rozmiar i skład Towaru jest oznaczony na metce danego Towaru.

4. Ceny Towarów podane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek od

towarów i usług (VAT) w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa.

 

§ 5

 

[Sprzedaż Asortymentu na Zamówienie]

 

1. W przypadku indywidualnych potrzeb Klienta, za uprzednią zgodą Sprzedającego,

Klient może złożyć Zamówienie na Asortyment. Sprzedający może odmówić

realizacji Zamówienia, w szczególności w sytuacji, w której realizacja Zamówienia

byłaby poza możliwościami technicznymi i organizacyjnymi Sprzedającego,

nadmiernie utrudnione, albo Asortyment jest niedostępny.

2. Zamówienie jest realizowane przez Sprzedającego w uzgodnionym terminie,

jednak nie krótszym niż 7 dni roboczych. Sprzedający może skrócić termin

realizacji Zamówienia, o czym poinformuje Klienta w sposób uzgodniony z

Klientem w chwili składania Zamówienia.

3. Zamówienie nie podlega zwrotowi.

 

§ 6

[Płatności]

 

1. Sprzedaż Towaru lub Asortymentu następuje przy kasie znajdującej się w Sklepie i

może być dokonana gotówką, kartą płatniczą lub płatnością BLIK.

2. Po dokonaniu płatności za Towar lub Asortyment Klient otrzyma paragon fiskalny

lub fakturę VAT, z tym zastrzeżeniem, że w celu uzyskania faktury VAT Klient

powinien wyrazić chęć jej otrzymania przed dokonaniem płatności za Towar lub

Asortyment.

3. Wystawiony przez Sprzedającego paragon fiskalny lub faktura VAT stanowi

podstawę Klienta do zgłaszania roszczeń związanych z Towarem lub

Asortymentem, na zasadach wskazanych w Regulaminie.

 

§ 7

[Zmiany w Towarze]

 

1. Sprzedający, może na polecenie Klienta dokonać Usługi polegającej na dokonaniu

zmian w Towarze lub Asortymencie w postaci m.in. zmian krawieckich. Zakres

zmian, które mogą być dokonane w Towarze lub Asortymentu zależą od

właściwości Towaru lub Asortymentu oraz możliwości technicznych i

organizacyjnych Sprzedającego. W takim przypadku, Sprzedający informuje

Klienta o możliwych zmianach w Towarze lub Asortymencie, które mogą zostać

wprowadzone na jego polecenie.

2. Za wprowadzenie zmian w Towarze lub Asortymencie na polecenie Klienta

Sprzedający może pobierać dodatkowe opłaty. Wysokość opłat jest określana

przez Sprzedającego każdorazowo przy wskazaniu przez Klienta zakresu zmian,

które zgodnie z jego wolą miałyby zostać wprowadzone w Towarze lub

Asortymencie.

3. Termin wprowadzenia zmian w Towarze lub Asortymencie określa Sprzedający po

dokonaniu między Sprzedającym a Klientem uzgodnienia zakresu zmian, które

mają zostać wprowadzone w Towarze lub Asortymencie, a następnie przekazaniu

przez Klienta polecenia ich dokonania oraz akceptacji zlecenia przez

Sprzedającego.

4. Przed przystąpieniem do wprowadzenia zmian w Towarze lub Asortymencie przez

Sprzedającego, Klient jest zobowiązany do zakupu Towaru lub Asortymentu, w

którym mają być wprowadzone zmiany.

5. Towar lub Asortyment, w którym zostały wprowadzone zmiany zgodnie z

niniejszym paragrafem nie podlega zwrotowi zgodnie z postanowieniami

Regulaminu.

 

§ 8

 

[Zwrot Towaru i Asortymentu]

 

Sprzedający nie dopuszcza możliwość zwrotu zakupionych przez Klienta Towarów lub

Asortymentu w Sklepie.

 

§ 9

[Wymiana Towaru]

 

1. Sprzedający przewiduje możliwość wymiany zakupionych przez Klienta Towarów

w Sklepie na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie.

2. Klient może wymienić Towar zakupiony w Sklepie, z zastrzeżeniem poniższych

postanowień, w terminie 14 dni od dnia dokonania zakupu Towaru.

3. Podstawą wymiany Towaru jest paragon fiskalny lub faktura VAT wystawiona

zgodnie z § 5 powyżej.

4. Towar może zostać wymieniony wyłącznie, gdy znajduje się w stanie nie

pogorszonym (nieużywany), posiada wszystkie metki, oznaczenia i opakowanie

producenta.

5. Wymianie podlega Towar na inny Towar będący tym samym typem Odzieży w tej

samej cenie co wymieniany Towar, o ile Sklep nie uzgodni z Klientem inaczej.

6. Wymianie nie podlega Towar w postaci skarpet, bielizny, muszek, poszetek i

krawatów.

7. Wymianie nie podlega Towar, w którym zostały wprowadzone poprawki zgodnie

z § 7 powyżej oraz Asortyment sprzedany Klientowi na Zamówienie.

8. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia wymiany Towaru,

w przypadku, gdy w ocenie Sprzedającego nie zostały spełnione ww. przesłanki

uprawniające Klienta do wymiany Towaru.

 

§ 10

[Naprawa Towaru]

 

1. Jeżeli Towar zawiera Wady Istotne Klient może żądać naprawy lub wymiany

Towaru na nowy przez Sprzedającego.

2. Sprzedający może dokonać wymiany Towaru na nowy, gdy doprowadzenie do

zgodności Towaru do stanu zgodności z jego przeznaczeniem w sposób wybrany

przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla

Sprzedającego.

3. Jeżeli naprawa lub wymiana Towaru są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych

kosztów dla Sprzedającego, Sprzedający może odmówić doprowadzenia Towaru

do zgodności z jego przeznaczeniem. Przy ocenie nadmierności kosztów dla

Sprzedającego uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności

znaczenie braku zgodności Towaru z jego przeznaczeniem, wartość Towaru oraz

nadmierne niedogodności dla Klienta powstałe wskutek zmiany sposobu

doprowadzenia Towaru do zgodności z jego przeznaczeniem. W takim przypadku

Sprzedający dokonuje zwrotu kwoty Klientowi, którą ten zapłacił za Towar po

uprzednim odbiorze od Klienta zakupionego Towaru, w którym występują Wady

Istotne.

4. Sprzedający dokonuje naprawy lub wymiany Towaru w rozsądnym czasie bez

nadmiernych niedogodności dla Klienta, uwzględniając specyfikę Towaru oraz cel,

w jakim Klient go nabył. Koszty naprawy lub wymiany Towaru, w sytuacjach

opisanych w niniejszym paragrafie ponosi Sprzedający.

5. Klient powinien przekazać do Sklepu Towar podlegający naprawie lub wymianie.

Brak przekazania Towaru przez Klienta do Sklepu uniemożliwia dokonanie

naprawy lub wymiany Towaru i Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności z tego

tytułu.

 

§ 11

[Promocje i rabaty]

 

 

1. Sprzedający w Sklepie może stosować promocje i rabaty na Towary.

2. Wprowadzenie promocji i rabatów przez Sprzedającego w Sklepie może polegać na

ogólnej akcji promocyjnej, w której Sklep obniża cenę wybranych Towarów

o określoną wartość na określony czas lub poprzez obniżenie łącznej ceny

Towarów dla Klienta z uwagi na wysokość dokonywanego jednorazowego zakupu

Towarów w Sklepie.

3. O stosowanych promocjach i rabatach Klient może otrzymać informację

bezpośrednio w Sklepie.

 

§ 12

[Reklamacje]

 

1. W przypadku, gdy w ocenie Klienta Towar posiada wady lub Wady Istotne, które

nie pozwalają na używanie Towaru zgodnie z jego przeznaczeniem, Klient może

złożyć Reklamację zgodnie z poniższymi postanowieniami.

2. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane

w niniejszym Regulaminie adresy Sklepu lub złożyć bezpośrednio w Sklepie.

3. Reklamacja powinna obejmować informacje o:

1) dacie zakupu Towaru,

2) wadzie Towaru wykrytej przez Klienta oraz jej opis,

3) dacie wykrycia wady Towaru,

4) proponowanym przez Klienta sposobie rozwiązania sprawy dotyczącej

Towaru,

5) dane Klienta umożliwiające udzielenie odpowiedzi na Reklamację przez

Sprzedającego,

6) inne dokumenty uzasadniające złożenie Reklamacji.

4. Zgłoszenie Reklamacji jest możliwe nie później niż 14 dni od wykrycia przez

Klienta wady Towaru uzasadniające zgłoszenie Reklamacji. W przypadku

zaniechania złożenia przez Klienta Reklamacji we wskazanym terminie w zdaniu

 

poprzednim, uprawnienie Klienta do zgłoszenia Reklamacji wygasa. Reklamacje

można zgłosić nie później niż w ciągu roku od dnia zakupu Towaru.

5. Sprzedający ma 30 dni na udzielenie odpowiedzi na Reklamacje. Termin wskazany

w zdaniu poprzednim może zostać przedłużony do 60 dni, w sytuacji wystąpienia

nadzwyczajnych okoliczności utrudniających udzielenie odpowiedzi na Reklamacje

we wskazanym terminie. Odpowiedź na Reklamację, jest udzielana na dane Klienta

wskazane w Reklamacji. Odpowiedź na Reklamacje Sprzedający może udzielić

w formie dokumentowej.

6. Odpowiedź Sprzedającego na Reklamację jest uważana za ostateczne stanowisko

Sprzedającego w sprawie zgłoszonej Reklamacji przez Klienta.

 

§ 13

 

[Odpowiedzialność Sprzedającego]

 

1. Podstawa i zakres ustawowej odpowiedzialności Sprzedającego względem Klienta,

jeżeli sprzedany Towar, Asortyment lub Usługa ma wadę fizyczną lub prawną

(rękojmia), są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w

szczególności w Kodeksie cywilnym. Sprzedający wyłącza odpowiedzialność z

tytułu rękojmi za sprzedany Towar, Usługę lub Asortyment względem Klientów

będących przedsiębiorcami na podstawie Art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego.

Sprzedający obowiązany jest zapewnić Klientowi Towar lub Asortyment wolny od

wad, z zastrzeżeniem wad o których Sprzedający poinformował Klienta przed

sprzedażą Towaru lub Asortymentu.

2. Sprzedający nie udziela gwarancji na Towary, Asortyment i Usługi.

3. Reklamacja z tytułu rękojmi może zostać złożona przez Klienta stosując

odpowiednio § 12 powyżej, o ile niniejszy paragraf nie stanowi inaczej oraz z tym

zastrzeżeniem, że w opisie Reklamacji Klient powinien wskazać żądanie w zakresie

sposobu doprowadzenia Towaru lub Asortymentu do stanu zgodnego z

przeznaczeniem Towaru lub Asortymentu lub oświadczenie Klienta o obniżeniu

ceny albo odstąpieniu od umowy zakupu Towaru lub Asortymentu.

4. Sprzedający jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar lub Asortyment

ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), z zastrzeżeniem postanowień

niniejszego paragrafu.

5. Wada fizyczna Towaru lub Asortymentu polega na niezgodności Towaru lub

Asortymentu z jego przeznaczeniem (niezgodność z umową sprzedaży Towaru lub

Asortymentu). W szczególności Towar lub Asortyment jest niezgodny z umową

sprzedaży Towaru lub Asortymentu, jeżeli Towar lub Asortyment:

1) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel

w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia,

2) nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedający zapewnił Klienta, w tym

przedstawiając próbkę lub wzór;

3) nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedającego przy

zawarciu umowy, a Sklep nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej

przeznaczenia;

4) został Klientowi wydany w stanie niezupełnym.

6. Sprzedający jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient

wiedział o wadzie Towaru lub Asortymentu w chwili zawarcia umowy, nie dotyczy

to wad ukrytych.

7. Jeżeli Towar lub Asortyment ma wadę, Klient może żądać obniżenia ceny Towaru

lub Asortymentu albo odstąpienia od umowy. Sprzedający może jednak

niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymienić wadliwy

Towar lub Asortyment na wolny od wad lub wadę usunąć zgodnie z

postanowieniami § 10 powyżej.

8. Klient nie może odstąpić od umowy, jeśli wada Towaru lub Asortymentu jest

nieistotna.

9. Sprzedający w ciągu 14 dni ustosunkuje się do Reklamacji zgłoszonej na podstawie

niniejszego paragrafu, w której Klient żąda wymiany, usunięcia wad lub obniżenia

ceny Towaru lub Asortymentu o podaną kwotę, o którą cena ma być obniżona.

10. Odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne

Towaru lub Asortymentu w stosunku do Klienta niebędącego jednocześnie

Konsumentem jest wyłączona.

11. W sprawach nieuregulowanych powyżej w zakresie rękojmi za wady, mają

zastosowanie przepisu Kodeksu cywilnego.

 

§ 14

 

[Przetwarzanie Danych Osobowych]

 

1. Ilekroć będzie to niezbędne i konieczne w związku ze sprzedażą Towarów lub

Asortymentu przez Sprzedającego lub świadczonymi Usługami, Sprzedający będzie

przetwarzał Dane Osobowe Klientów na poniższych zasadach.

2. Podstawę przetwarzanych przez Sklep Danych Osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit.

b i c RODO, a w przypadkach, w których Klient wyraził zgodę na przetwarzanie

jego danych osobowych – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

3. Administratorem przetwarzanych Danych Osobowych jest Sprzedający tj. Club Conesera Grzegorz Jurko NIP: 5651011763 ul. Kwiatowa 25 22-234 Urszulin, a ich przetwarzanie będzie realizowane w celu zawarcia i wykonania sprzedaży

Towarów, Asortymentu lub Usług świadczonych przez Sprzedającego oraz

roszczeń Klienta kierowanych na podstawie Regulaminu.

4. Z Administratorem można skontaktować się za pośrednictwem wiadomości e-mail:

sklep@clubconesera.pl.

5. Administrator gwarantuje ochronę Danych Osobowych i przetwarzanie tych

danych zgodnie z RODO.

6. Dane osobowe klienta mogą być przetwarzane przez Sklep w sposób

automatyczny.

7. W wyniku prawidłowej realizacji zawieranych przez Klientów umów sprzedaży

Towarów lub Asortymentu oraz realizacji Usług świadczonych przez

Sprzedającego Dane Osobowe mogą być również udostępniane pracownikom

Sklepu, podmiotom współpracującym ze Sklepem (np. pracowniom krawieckim),

operatorom pocztowym oraz przewoźnikom, a także podmiotom uprawnionym do

ich otrzymania zgodnie z obowiązującym prawem.

8. Dane Osobowe Klienta przetwarzane w celu realizacji sprzedaży Towarów lub

Asortymentu lub świadczenia przez Sprzedającego Usług będą przetwarzane przez

okres przedawnienia roszczeń z tytułu umów sprzedaży Towarów lub

Asortymentu, a po tym okresie o ile wymagać będą tego przepisy, którym podlega

Administrator.

9. Klient w każdej chwili ma prawo dostępu do swoich Danych Osobowych wraz z

przysługującym mu prawem do ich sprostowania, usunięcia, przeniesienia oraz

ograniczenia.

10. Klient ma prawo do wniesienia sprzeciwu w celu wobec przetwarzania danych

osobowych. Przyczyną sprzeciwu może być wyłącznie szczególna sytuacja Klienta.

11. Klient ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych

Osobowych.

 

§ 15

 

[Wejście w życie Regulamin]

1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 marca 2025 r.

2. Regulamin może zostać zmieniony decyzją Sprzedającego poprzez udostępnienie

nowej wersji Regulaminu na stronie internetowej wskazanej w § 2 ust. 4

Regulaminu oraz przedłożeniem nowej wersji Regulaminu w Sklepie. Sprzedaż

dokonana przez Sprzedającego przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu

są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu zakupu

Towaru lub Asortymentu przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w

terminie 7 dni od dnia opublikowania go na stronie internetowej Sklepu wskazanej

w § 2 ust. 4 Regulaminu. Sklep poinformuje Klienta na co najmniej 7 dni przed

wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu poprzez wyłożenie

go przy kasie Sklepu do wglądu.

 Regulamin sklepu stacjonarnego

 

Club Conesera

ul. Wolińska 4

03-699 Warszawa

 

§ 1

 

[Postanowienia Ogólne]

 

Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) sklepu stacjonarnego działającego przy ul.

Wolińskiej 4 w Warszawie (dalej: „Sklep”) prowadzonego przez Klub Konesera Energia

sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie, ul. Fryderyka Chopina 41/2, 20-023 Lublin, wpisaną do

rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd

Rejonowy Lublin Wchód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy

Krajowego Rejestru Sądowego KRS: 0000962913, NIP: 7123432806, REGON:

521571179, kapitał zakładowy 5.000,00 zł (dalej: „Sprzedający”) określa podstawowe

zasady funkcjonowania Sklepu w tym:

1) warunki sprzedaży Towarów w Sklepie,

2) świadczone usługi w Sklepie,

3) realizację Zamówień w Sklepie,

4) przysługujące Klientom uprawnienia z tytułu zakupionego Towaru w Sklepie.

 

§ 2

 

[Informacje podstawowe]

 

1. Sklep mieści się w budynku handlowo-usługowym znajdującym się przy ulicy

Wolińskiej 4, 03-699 Warszawa.

2. Sklep jest czynny:

1) od poniedziałku do piątku w godzinach od 12:00 do 20:00,

2) w soboty w godzinach od 10:00 do 20:00,

 

3) w niedziele handlowe czas pracy Sklepu jest ustalany przez Sprzedającego

każdorazowo przed każdą niedzielą handlową, z tym zastrzeżeniem, że

Sprzedający może podjąć decyzję o nieotwieraniu Sklepu w daną niedzielę

handlową.

 

3. Klient może skontaktować się ze Sklepem w następujący sposób:

1) bezpośrednio w Sklepie przy ulicy Wolińskiej 4 w Warszawa (03-699),

2) za pośrednictwem wiadomości e-mail: warszawa@clubconesera.pl,

3) telefonicznie pod numerem +48 664 916 897.

4. Sklep prowadzi stronę internetową pod adresem: www.clubconesera.pl.

 

§ 3

[Definicje]

 

Jeżeli z kontekstu Regulaminu nie wynika nic innego, poniższe zwrotu i wyrażenia użyte

w Regulaminie będą miały następujące znaczenie:

Asortyment oznacza Odzież, która nie jest fizycznie

dostępna w Sklepie, lecz może być nabyta

przez Klienta na złożone przez niego

Zamówienie, zrealizowane za

pośrednictwem Sklepu. Asortyment

obejmuje w szczególności Odzież w

niestandardowych rozmiarach lub Odzież

producentów, która nie jest objęta ofertą

Sklepu. Dostępność Asortymentu oraz

warunki realizacji Zamówienia go

obejmującego, w tym w szczególności

terminy i możliwość realizacji, podlegają

odrębnym ustaleniom pomiędzy

Klientem a Sprzedającym;

 

Dane Osobowe oznacza wszelkie informacje zidentyfikowanej osoby fizycznej lub które pozwalają na zidentyfikowanie osoby fizycznej;

 

Klient oznacza osobę fizyczną posiadającą pełną

zdolność do czynności prawnych, a w

przypadkach przewidzianych przez

obecnie obowiązujące przepisy prawa

także osoba fizyczna posiadająca

ograniczoną zdolność do czynności

prawnych, osoba prawna oraz jednostka

organizacyjna nieposiadająca osobowości

prawnej, której ustawa przyznaje

zdolność prawną, nabywająca Towary lub

Asortyment w Sklepie lub korzystająca z

Usług lub składająca Zamówienie;

Kodeks cywilny oznacza Ustawę z dnia 23 kwietnia 1964

 

r. Kodeks cywilny;

 

Konsument oznacza osobę fizyczną dokonującą ze

Sprzedającym czynności prawnej

niezwiązanej bezpośrednio z jej

działalnością gospodarczą lub zawodową;

Odzież oznacza w szczególności garnitury,

płaszcze, spodnie, koszule, bieliznę, buty,

galanterię oraz dodatki do wyżej

wskazanych produktów;

 

Reklamacja oznacza uprawnienie Klienta do

dochodzenia roszczeń związanych

z zakupionym Towarem lub

Asortymentem w Sklepie lub Usługami,

w sytuacji, gdy Towar, Asortyment lub

Usługa posiadała Wadę Istotną lub Towar,

Asortyment lub Usługa jest niezgodna ze

swoim przeznaczeniem;

 

RODO oznacza Rozporządzenie Parlamentu

Europejskiego i Rady (UE) 2016/679

z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie

ochrony osób fizycznych w związku

z przetwarzaniem danych osobowych

i w sprawie swobodnego przepływu

takich danych oraz uchylenia dyrektywy

95/46/WE (ogólne rozporządzenie

o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r.

Nr 119, str. 1 z późn. zm.);

 

Sklep oznacza punkt sprzedażowy położony

w budynku handlowo-usługowym

znajdującym się przy ulicy Wolińskiej 4,

03-699 Warszawa, prowadzony przez

Sprzedającego, w którym Sprzedający

sprzedaje Towary lub Asortyment i

świadczy Usługi;

 

Towar oznacza produkty prezentowane

i sprzedawane przez Sprzedającego

w Sklepie obejmujące Odzież;

 

Usługa oznacza usługę świadczoną przez Sklep

polegającą na dokonaniu zmian w

Towarze na zlecenie Klienta na zasadach

wskazanych w Regulaminie lub na

podstawie indywidualnych uzgodnień

dokonanych przez Klienta i

Sprzedającego potwierdzonych na

piśmie;

Wada Istotna oznacza wadę Towaru, Usługi lub

Asortymentu lub niezgodność z

Zamówieniem, która uniemożliwia

prawidłowe korzystanie z zakupionego

Towaru lub Asortymentu, powodująca

niezgodność z jego funkcją, opisem,

przeznaczeniem i specyfikacją stanowiącą

podstawę do złożenia Reklamacji lub

odstąpienia od umowy. Za Wadę Istotną

nie uznaje się usterek krawieckich takich

jak wystające nitki, odpadający guzik,

zaszycie kieszeni etc. które to usterki

mogą zostać naprawione przez Sklep;

Sprzedający oznacza Klub Konesera Energia sp. z o.o.

z siedzibą w Lublinie, ul. Fryderyka

Chopina 41/2, 20-023 Lublin, wpisaną do

rejestru przedsiębiorców Krajowego

Rejestru Sądowego prowadzonego przez

Sąd Rejonowy Lublin Wchód w Lublinie

z siedzibą w Świdniku, VI Wydział

Gospodarczy Krajowego Rejestru

Sądowego KRS: 0000962913, NIP:

7123432806, REGON: 521571179,

kapitał zakładowy 5.000,00 zł;

 

Zamówienie oznacza realizację przez Sprzedającego

indywidualnego zamówienia złożonego

przez Klienta, polegającego na zleceniu

sprowadzenia przez Sklep Asortymentu

i jego sprzedaży przez Sprzedającego dla

Klienta;

 

§ 4

[Sprzedaż Towarów]

 

1. Przedmiotem sprzedaży Sprzedającego są Towary oferowane w Sklepie,

zastrzeżeniem § 5 poniżej.

2. Towary sprzedawane przez Sprzedającego są nowe, wolne od wad fizycznych

i prawnych oraz zostały wyprodukowane z najwyższą starannością.

3. Rozmiar i skład Towaru jest oznaczony na metce danego Towaru.

4. Ceny Towarów podane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek od

towarów i usług (VAT) w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa.

 

§ 5

 

[Sprzedaż Asortymentu na Zamówienie]

 

1. W przypadku indywidualnych potrzeb Klienta, za uprzednią zgodą Sprzedającego,

Klient może złożyć Zamówienie na Asortyment. Sprzedający może odmówić

realizacji Zamówienia, w szczególności w sytuacji, w której realizacja Zamówienia

byłaby poza możliwościami technicznymi i organizacyjnymi Sprzedającego,

nadmiernie utrudnione, albo Asortyment jest niedostępny.

2. Zamówienie jest realizowane przez Sprzedającego w uzgodnionym terminie,

jednak nie krótszym niż 7 dni roboczych. Sprzedający może skrócić termin

realizacji Zamówienia, o czym poinformuje Klienta w sposób uzgodniony z

Klientem w chwili składania Zamówienia.

3. Zamówienie nie podlega zwrotowi.

 

§ 6

[Płatności]

 

1. Sprzedaż Towaru lub Asortymentu następuje przy kasie znajdującej się w Sklepie i

może być dokonana gotówką, kartą płatniczą lub płatnością BLIK.

2. Po dokonaniu płatności za Towar lub Asortyment Klient otrzyma paragon fiskalny

lub fakturę VAT, z tym zastrzeżeniem, że w celu uzyskania faktury VAT Klient

powinien wyrazić chęć jej otrzymania przed dokonaniem płatności za Towar lub

Asortyment.

3. Wystawiony przez Sprzedającego paragon fiskalny lub faktura VAT stanowi

podstawę Klienta do zgłaszania roszczeń związanych z Towarem lub

Asortymentem, na zasadach wskazanych w Regulaminie.

 

§ 7

[Zmiany w Towarze]

 

1. Sprzedający, może na polecenie Klienta dokonać Usługi polegającej na dokonaniu

zmian w Towarze lub Asortymencie w postaci m.in. zmian krawieckich. Zakres

zmian, które mogą być dokonane w Towarze lub Asortymentu zależą od

właściwości Towaru lub Asortymentu oraz możliwości technicznych i

organizacyjnych Sprzedającego. W takim przypadku, Sprzedający informuje

Klienta o możliwych zmianach w Towarze lub Asortymencie, które mogą zostać

wprowadzone na jego polecenie.

2. Za wprowadzenie zmian w Towarze lub Asortymencie na polecenie Klienta

Sprzedający może pobierać dodatkowe opłaty. Wysokość opłat jest określana

przez Sprzedającego każdorazowo przy wskazaniu przez Klienta zakresu zmian,

które zgodnie z jego wolą miałyby zostać wprowadzone w Towarze lub

Asortymencie.

3. Termin wprowadzenia zmian w Towarze lub Asortymencie określa Sprzedający po

dokonaniu między Sprzedającym a Klientem uzgodnienia zakresu zmian, które

mają zostać wprowadzone w Towarze lub Asortymencie, a następnie przekazaniu

przez Klienta polecenia ich dokonania oraz akceptacji zlecenia przez

Sprzedającego.

4. Przed przystąpieniem do wprowadzenia zmian w Towarze lub Asortymencie przez

Sprzedającego, Klient jest zobowiązany do zakupu Towaru lub Asortymentu, w

którym mają być wprowadzone zmiany.

5. Towar lub Asortyment, w którym zostały wprowadzone zmiany zgodnie z

niniejszym paragrafem nie podlega zwrotowi zgodnie z postanowieniami

Regulaminu.

 

§ 8

 

[Zwrot Towaru i Asortymentu]

 

Sprzedający nie dopuszcza możliwość zwrotu zakupionych przez Klienta Towarów lub

Asortymentu w Sklepie.

 

§ 9

[Wymiana Towaru]

 

1. Sprzedający przewiduje możliwość wymiany zakupionych przez Klienta Towarów

w Sklepie na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie.

2. Klient może wymienić Towar zakupiony w Sklepie, z zastrzeżeniem poniższych

postanowień, w terminie 14 dni od dnia dokonania zakupu Towaru.

3. Podstawą wymiany Towaru jest paragon fiskalny lub faktura VAT wystawiona

zgodnie z § 5 powyżej.

4. Towar może zostać wymieniony wyłącznie, gdy znajduje się w stanie nie

pogorszonym (nieużywany), posiada wszystkie metki, oznaczenia i opakowanie

producenta.

5. Wymianie podlega Towar na inny Towar będący tym samym typem Odzieży w tej

samej cenie co wymieniany Towar, o ile Sklep nie uzgodni z Klientem inaczej.

6. Wymianie nie podlega Towar w postaci skarpet, bielizny, muszek, poszetek i

krawatów.

7. Wymianie nie podlega Towar, w którym zostały wprowadzone poprawki zgodnie

z § 7 powyżej oraz Asortyment sprzedany Klientowi na Zamówienie.

8. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia wymiany Towaru,

w przypadku, gdy w ocenie Sprzedającego nie zostały spełnione ww. przesłanki

uprawniające Klienta do wymiany Towaru.

 

§ 10

[Naprawa Towaru]

 

1. Jeżeli Towar zawiera Wady Istotne Klient może żądać naprawy lub wymiany

Towaru na nowy przez Sprzedającego.

2. Sprzedający może dokonać wymiany Towaru na nowy, gdy doprowadzenie do

zgodności Towaru do stanu zgodności z jego przeznaczeniem w sposób wybrany

przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla

Sprzedającego.

3. Jeżeli naprawa lub wymiana Towaru są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych

kosztów dla Sprzedającego, Sprzedający może odmówić doprowadzenia Towaru

do zgodności z jego przeznaczeniem. Przy ocenie nadmierności kosztów dla

Sprzedającego uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności

znaczenie braku zgodności Towaru z jego przeznaczeniem, wartość Towaru oraz

nadmierne niedogodności dla Klienta powstałe wskutek zmiany sposobu

doprowadzenia Towaru do zgodności z jego przeznaczeniem. W takim przypadku

Sprzedający dokonuje zwrotu kwoty Klientowi, którą ten zapłacił za Towar po

uprzednim odbiorze od Klienta zakupionego Towaru, w którym występują Wady

Istotne.

4. Sprzedający dokonuje naprawy lub wymiany Towaru w rozsądnym czasie bez

nadmiernych niedogodności dla Klienta, uwzględniając specyfikę Towaru oraz cel,

w jakim Klient go nabył. Koszty naprawy lub wymiany Towaru, w sytuacjach

opisanych w niniejszym paragrafie ponosi Sprzedający.

5. Klient powinien przekazać do Sklepu Towar podlegający naprawie lub wymianie.

Brak przekazania Towaru przez Klienta do Sklepu uniemożliwia dokonanie

naprawy lub wymiany Towaru i Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności z tego

tytułu.

 

§ 11

[Promocje i rabaty]

 

 

1. Sprzedający w Sklepie może stosować promocje i rabaty na Towary.

2. Wprowadzenie promocji i rabatów przez Sprzedającego w Sklepie może polegać na

ogólnej akcji promocyjnej, w której Sklep obniża cenę wybranych Towarów

o określoną wartość na określony czas lub poprzez obniżenie łącznej ceny

Towarów dla Klienta z uwagi na wysokość dokonywanego jednorazowego zakupu

Towarów w Sklepie.

3. O stosowanych promocjach i rabatach Klient może otrzymać informację

bezpośrednio w Sklepie.

 

§ 12

[Reklamacje]

 

1. W przypadku, gdy w ocenie Klienta Towar posiada wady lub Wady Istotne, które

nie pozwalają na używanie Towaru zgodnie z jego przeznaczeniem, Klient może

złożyć Reklamację zgodnie z poniższymi postanowieniami.

2. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane

w niniejszym Regulaminie adresy Sklepu lub złożyć bezpośrednio w Sklepie.

3. Reklamacja powinna obejmować informacje o:

1) dacie zakupu Towaru,

2) wadzie Towaru wykrytej przez Klienta oraz jej opis,

3) dacie wykrycia wady Towaru,

4) proponowanym przez Klienta sposobie rozwiązania sprawy dotyczącej

Towaru,

5) dane Klienta umożliwiające udzielenie odpowiedzi na Reklamację przez

Sprzedającego,

6) inne dokumenty uzasadniające złożenie Reklamacji.

4. Zgłoszenie Reklamacji jest możliwe nie później niż 14 dni od wykrycia przez

Klienta wady Towaru uzasadniające zgłoszenie Reklamacji. W przypadku

zaniechania złożenia przez Klienta Reklamacji we wskazanym terminie w zdaniu

 

poprzednim, uprawnienie Klienta do zgłoszenia Reklamacji wygasa. Reklamacje

można zgłosić nie później niż w ciągu roku od dnia zakupu Towaru.

5. Sprzedający ma 30 dni na udzielenie odpowiedzi na Reklamacje. Termin wskazany

w zdaniu poprzednim może zostać przedłużony do 60 dni, w sytuacji wystąpienia

nadzwyczajnych okoliczności utrudniających udzielenie odpowiedzi na Reklamacje

we wskazanym terminie. Odpowiedź na Reklamację, jest udzielana na dane Klienta

wskazane w Reklamacji. Odpowiedź na Reklamacje Sprzedający może udzielić

w formie dokumentowej.

6. Odpowiedź Sprzedającego na Reklamację jest uważana za ostateczne stanowisko

Sprzedającego w sprawie zgłoszonej Reklamacji przez Klienta.

 

§ 13

 

[Odpowiedzialność Sprzedającego]

 

1. Podstawa i zakres ustawowej odpowiedzialności Sprzedającego względem Klienta,

jeżeli sprzedany Towar, Asortyment lub Usługa ma wadę fizyczną lub prawną

(rękojmia), są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w

szczególności w Kodeksie cywilnym. Sprzedający wyłącza odpowiedzialność z

tytułu rękojmi za sprzedany Towar, Usługę lub Asortyment względem Klientów

będących przedsiębiorcami na podstawie Art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego.

Sprzedający obowiązany jest zapewnić Klientowi Towar lub Asortyment wolny od

wad, z zastrzeżeniem wad o których Sprzedający poinformował Klienta przed

sprzedażą Towaru lub Asortymentu.

2. Sprzedający nie udziela gwarancji na Towary, Asortyment i Usługi.

3. Reklamacja z tytułu rękojmi może zostać złożona przez Klienta stosując

odpowiednio § 12 powyżej, o ile niniejszy paragraf nie stanowi inaczej oraz z tym

zastrzeżeniem, że w opisie Reklamacji Klient powinien wskazać żądanie w zakresie

sposobu doprowadzenia Towaru lub Asortymentu do stanu zgodnego z

przeznaczeniem Towaru lub Asortymentu lub oświadczenie Klienta o obniżeniu

ceny albo odstąpieniu od umowy zakupu Towaru lub Asortymentu.

4. Sprzedający jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar lub Asortyment

ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), z zastrzeżeniem postanowień

niniejszego paragrafu.

5. Wada fizyczna Towaru lub Asortymentu polega na niezgodności Towaru lub

Asortymentu z jego przeznaczeniem (niezgodność z umową sprzedaży Towaru lub

Asortymentu). W szczególności Towar lub Asortyment jest niezgodny z umową

sprzedaży Towaru lub Asortymentu, jeżeli Towar lub Asortyment:

1) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel

w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia,

2) nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedający zapewnił Klienta, w tym

przedstawiając próbkę lub wzór;

3) nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedającego przy

zawarciu umowy, a Sklep nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej

przeznaczenia;

4) został Klientowi wydany w stanie niezupełnym.

6. Sprzedający jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient

wiedział o wadzie Towaru lub Asortymentu w chwili zawarcia umowy, nie dotyczy

to wad ukrytych.

7. Jeżeli Towar lub Asortyment ma wadę, Klient może żądać obniżenia ceny Towaru

lub Asortymentu albo odstąpienia od umowy. Sprzedający może jednak

niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymienić wadliwy

Towar lub Asortyment na wolny od wad lub wadę usunąć zgodnie z

postanowieniami § 10 powyżej.

8. Klient nie może odstąpić od umowy, jeśli wada Towaru lub Asortymentu jest

nieistotna.

9. Sprzedający w ciągu 14 dni ustosunkuje się do Reklamacji zgłoszonej na podstawie

niniejszego paragrafu, w której Klient żąda wymiany, usunięcia wad lub obniżenia

ceny Towaru lub Asortymentu o podaną kwotę, o którą cena ma być obniżona.

10. Odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne

Towaru lub Asortymentu w stosunku do Klienta niebędącego jednocześnie

Konsumentem jest wyłączona.

11. W sprawach nieuregulowanych powyżej w zakresie rękojmi za wady, mają

zastosowanie przepisu Kodeksu cywilnego.

 

§ 14

 

[Przetwarzanie Danych Osobowych]

 

1. Ilekroć będzie to niezbędne i konieczne w związku ze sprzedażą Towarów lub

Asortymentu przez Sprzedającego lub świadczonymi Usługami, Sprzedający będzie

przetwarzał Dane Osobowe Klientów na poniższych zasadach.

2. Podstawę przetwarzanych przez Sklep Danych Osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit.

b i c RODO, a w przypadkach, w których Klient wyraził zgodę na przetwarzanie

jego danych osobowych – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

3. Administratorem przetwarzanych Danych Osobowych jest Sprzedający tj. Klub

Konesera Energia sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie, ul. Fryderyka Chopina 41/2, 20-

023 Lublin, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego

prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin Wchód w Lublinie z siedzibą w

Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS:

0000962913, NIP: 7123432806, REGON: 521571179, kapitał zakładowy 5.000,00

zł, a ich przetwarzanie będzie realizowane w celu zawarcia i wykonania sprzedaży

Towarów, Asortymentu lub Usług świadczonych przez Sprzedającego oraz

roszczeń Klienta kierowanych na podstawie Regulaminu.

4. Z Administratorem można skontaktować się za pośrednictwem wiadomości e-mail:

warszawa@clubconesera.pl.

5. Administrator gwarantuje ochronę Danych Osobowych i przetwarzanie tych

danych zgodnie z RODO.

6. Dane osobowe klienta mogą być przetwarzane przez Sklep w sposób

automatyczny.

7. W wyniku prawidłowej realizacji zawieranych przez Klientów umów sprzedaży

Towarów lub Asortymentu oraz realizacji Usług świadczonych przez

Sprzedającego Dane Osobowe mogą być również udostępniane pracownikom

Sklepu, podmiotom współpracującym ze Sklepem (np. pracowniom krawieckim),

operatorom pocztowym oraz przewoźnikom, a także podmiotom uprawnionym do

ich otrzymania zgodnie z obowiązującym prawem.

8. Dane Osobowe Klienta przetwarzane w celu realizacji sprzedaży Towarów lub

Asortymentu lub świadczenia przez Sprzedającego Usług będą przetwarzane przez

okres przedawnienia roszczeń z tytułu umów sprzedaży Towarów lub

Asortymentu, a po tym okresie o ile wymagać będą tego przepisy, którym podlega

Administrator.

9. Klient w każdej chwili ma prawo dostępu do swoich Danych Osobowych wraz z

przysługującym mu prawem do ich sprostowania, usunięcia, przeniesienia oraz

ograniczenia.

10. Klient ma prawo do wniesienia sprzeciwu w celu wobec przetwarzania danych

osobowych. Przyczyną sprzeciwu może być wyłącznie szczególna sytuacja Klienta.

11. Klient ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych

Osobowych.

 

§ 15

 

[Wejście w życie Regulamin]

1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 marca 2025 r.

2. Regulamin może zostać zmieniony decyzją Sprzedającego poprzez udostępnienie

nowej wersji Regulaminu na stronie internetowej wskazanej w § 2 ust. 4

Regulaminu oraz przedłożeniem nowej wersji Regulaminu w Sklepie. Sprzedaż

dokonana przez Sprzedającego przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu

są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu zakupu

Towaru lub Asortymentu przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w

terminie 7 dni od dnia opublikowania go na stronie internetowej Sklepu wskazanej

w § 2 ust. 4 Regulaminu. Sklep poinformuje Klienta na co najmniej 7 dni przed

wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu poprzez wyłożenie

go przy kasie Sklepu do wglądu.

Zobacz produkty dostępne w naszych salonach

Szukasz garnituru na specjalną okazję? A może ubierasz się elegancko na co dzień? Sprawdź pełną gamę naszych produktów.

Projektujemy garnitury i dostarczamy je sprzedawcom w całej Polsce

Jesteśmy producentem garniturów męskich. Prowadzisz własny butik? Posiadając w swoim asortymencie nasze produkty masz pewność, że Twoja oferta będzie odpowiadać na potrzeby współczesnego mężczyzny. Zostań naszym partnerem biznesowym i skorzystaj z naszego doświadczenia.