Regulamin Sklepu Lubartów
Regulamin sklepu stacjonarnego
Club Conesera
ul. Przemysłowa 4
21-100 Lubartów
§ 1
[Postanowienia Ogólne]
Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) sklepu stacjonarnego działającego przy ul. Przemysłowej 4 w Lubartowie (dalej: „Sklep”) prowadzonego przez Club Conesera Grzegorz Jurko NIP: 5651011763 ul. Kwiatowa 25 22-234 Urszulin (dalej: „Sprzedający”) określa podstawowe
zasady funkcjonowania Sklepu w tym:
1) warunki sprzedaży Towarów w Sklepie,
2) świadczone usługi w Sklepie,
3) realizację Zamówień w Sklepie,
4) przysługujące Klientom uprawnienia z tytułu zakupionego Towaru w Sklepie.
§ 2
[Informacje podstawowe]
1. Sklep mieści się w budynku handlowo-usługowym znajdującym się przy ulicy
Przemysłowej 4, 21-100 Lubartów.
2. Sklep jest czynny:
1) od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 17:30,
2) w soboty w godzinach od 9:00 do 14:00,
3) w niedziele handlowe czas pracy Sklepu jest ustalany przez Sprzedającego każdorazowo przed każdą niedzielą handlową, z tym zastrzeżeniem, że
Sprzedający może podjąć decyzję o nieotwieraniu Sklepu w daną niedzielę handlową.
3. Klient może skontaktować się ze Sklepem w następujący sposób:
1) bezpośrednio w Sklepie przy ulicy Przemysłowej 4 w Lubartowie (21-100),
2) za pośrednictwem wiadomości e-mail: sklep@clubconesera.pl,
3) telefonicznie pod numerem +48 668 691 564.
4. Sklep prowadzi stronę internetową pod adresem: www.clubconesera.pl.
§ 3
[Definicje]
Jeżeli z kontekstu Regulaminu nie wynika nic innego, poniższe zwrotu i wyrażenia użyte
w Regulaminie będą miały następujące znaczenie:
Asortyment oznacza Odzież, która nie jest fizycznie
dostępna w Sklepie, lecz może być nabyta
przez Klienta na złożone przez niego
Zamówienie, zrealizowane za
pośrednictwem Sklepu. Asortyment
obejmuje w szczególności Odzież w
niestandardowych rozmiarach lub Odzież
producentów, która nie jest objęta ofertą
Sklepu. Dostępność Asortymentu oraz
warunki realizacji Zamówienia go
obejmującego, w tym w szczególności
terminy i możliwość realizacji, podlegają
odrębnym ustaleniom pomiędzy
Klientem a Sprzedającym;
Dane Osobowe oznacza wszelkie informacje zidentyfikowanej osoby fizycznej lub które pozwalają na zidentyfikowanie osoby fizycznej;
Klient oznacza osobę fizyczną posiadającą pełną
zdolność do czynności prawnych, a w
przypadkach przewidzianych przez
obecnie obowiązujące przepisy prawa
także osoba fizyczna posiadająca
ograniczoną zdolność do czynności
prawnych, osoba prawna oraz jednostka
organizacyjna nieposiadająca osobowości
prawnej, której ustawa przyznaje
zdolność prawną, nabywająca Towary lub
Asortyment w Sklepie lub korzystająca z
Usług lub składająca Zamówienie;
Kodeks cywilny oznacza Ustawę z dnia 23 kwietnia 1964
r. Kodeks cywilny;
Konsument oznacza osobę fizyczną dokonującą ze
Sprzedającym czynności prawnej
niezwiązanej bezpośrednio z jej
działalnością gospodarczą lub zawodową;
Odzież oznacza w szczególności garnitury,
płaszcze, spodnie, koszule, bieliznę, buty,
galanterię oraz dodatki do wyżej
wskazanych produktów;
Reklamacja oznacza uprawnienie Klienta do
dochodzenia roszczeń związanych
z zakupionym Towarem lub
Asortymentem w Sklepie lub Usługami,
w sytuacji, gdy Towar, Asortyment lub
Usługa posiadała Wadę Istotną lub Towar,
Asortyment lub Usługa jest niezgodna ze
swoim przeznaczeniem;
RODO oznacza Rozporządzenie Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r.
Nr 119, str. 1 z późn. zm.);
Sklep oznacza punkt sprzedażowy położony
w budynku handlowo-usługowym
znajdującym się przy ulicy Przemysłowej 4,
21-100 Lubartów, prowadzony przez
Sprzedającego, w którym Sprzedający
sprzedaje Towary lub Asortyment i
świadczy Usługi;
Towar oznacza produkty prezentowane
i sprzedawane przez Sprzedającego
w Sklepie obejmujące Odzież;
Usługa oznacza usługę świadczoną przez Sklep
polegającą na dokonaniu zmian w
Towarze na zlecenie Klienta na zasadach
wskazanych w Regulaminie lub na
podstawie indywidualnych uzgodnień
dokonanych przez Klienta i
Sprzedającego potwierdzonych na
piśmie;
Wada Istotna oznacza wadę Towaru, Usługi lub
Asortymentu lub niezgodność z
Zamówieniem, która uniemożliwia
prawidłowe korzystanie z zakupionego
Towaru lub Asortymentu, powodująca
niezgodność z jego funkcją, opisem,
przeznaczeniem i specyfikacją stanowiącą
podstawę do złożenia Reklamacji lub
odstąpienia od umowy. Za Wadę Istotną
nie uznaje się usterek krawieckich takich
jak wystające nitki, odpadający guzik,
zaszycie kieszeni etc. które to usterki
mogą zostać naprawione przez Sklep;
Zamówienie oznacza realizację przez Sprzedającego
indywidualnego zamówienia złożonego
przez Klienta, polegającego na zleceniu
sprowadzenia przez Sklep Asortymentu
i jego sprzedaży przez Sprzedającego dla
Klienta;
§ 4
[Sprzedaż Towarów]
1. Przedmiotem sprzedaży Sprzedającego są Towary oferowane w Sklepie,
zastrzeżeniem § 5 poniżej.
2. Towary sprzedawane przez Sprzedającego są nowe, wolne od wad fizycznych
i prawnych oraz zostały wyprodukowane z najwyższą starannością.
3. Rozmiar i skład Towaru jest oznaczony na metce danego Towaru.
4. Ceny Towarów podane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek od
towarów i usług (VAT) w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa.
§ 5
[Sprzedaż Asortymentu na Zamówienie]
1. W przypadku indywidualnych potrzeb Klienta, za uprzednią zgodą Sprzedającego,
Klient może złożyć Zamówienie na Asortyment. Sprzedający może odmówić
realizacji Zamówienia, w szczególności w sytuacji, w której realizacja Zamówienia
byłaby poza możliwościami technicznymi i organizacyjnymi Sprzedającego,
nadmiernie utrudnione, albo Asortyment jest niedostępny.
2. Zamówienie jest realizowane przez Sprzedającego w uzgodnionym terminie,
jednak nie krótszym niż 7 dni roboczych. Sprzedający może skrócić termin
realizacji Zamówienia, o czym poinformuje Klienta w sposób uzgodniony z
Klientem w chwili składania Zamówienia.
3. Zamówienie nie podlega zwrotowi.
§ 6
[Płatności]
1. Sprzedaż Towaru lub Asortymentu następuje przy kasie znajdującej się w Sklepie i
może być dokonana gotówką, kartą płatniczą lub płatnością BLIK.
2. Po dokonaniu płatności za Towar lub Asortyment Klient otrzyma paragon fiskalny
lub fakturę VAT, z tym zastrzeżeniem, że w celu uzyskania faktury VAT Klient
powinien wyrazić chęć jej otrzymania przed dokonaniem płatności za Towar lub
Asortyment.
3. Wystawiony przez Sprzedającego paragon fiskalny lub faktura VAT stanowi
podstawę Klienta do zgłaszania roszczeń związanych z Towarem lub
Asortymentem, na zasadach wskazanych w Regulaminie.
§ 7
[Zmiany w Towarze]
1. Sprzedający, może na polecenie Klienta dokonać Usługi polegającej na dokonaniu
zmian w Towarze lub Asortymencie w postaci m.in. zmian krawieckich. Zakres
zmian, które mogą być dokonane w Towarze lub Asortymentu zależą od
właściwości Towaru lub Asortymentu oraz możliwości technicznych i
organizacyjnych Sprzedającego. W takim przypadku, Sprzedający informuje
Klienta o możliwych zmianach w Towarze lub Asortymencie, które mogą zostać
wprowadzone na jego polecenie.
2. Za wprowadzenie zmian w Towarze lub Asortymencie na polecenie Klienta
Sprzedający może pobierać dodatkowe opłaty. Wysokość opłat jest określana
przez Sprzedającego każdorazowo przy wskazaniu przez Klienta zakresu zmian,
które zgodnie z jego wolą miałyby zostać wprowadzone w Towarze lub
Asortymencie.
3. Termin wprowadzenia zmian w Towarze lub Asortymencie określa Sprzedający po
dokonaniu między Sprzedającym a Klientem uzgodnienia zakresu zmian, które
mają zostać wprowadzone w Towarze lub Asortymencie, a następnie przekazaniu
przez Klienta polecenia ich dokonania oraz akceptacji zlecenia przez
Sprzedającego.
4. Przed przystąpieniem do wprowadzenia zmian w Towarze lub Asortymencie przez
Sprzedającego, Klient jest zobowiązany do zakupu Towaru lub Asortymentu, w
którym mają być wprowadzone zmiany.
5. Towar lub Asortyment, w którym zostały wprowadzone zmiany zgodnie z
niniejszym paragrafem nie podlega zwrotowi zgodnie z postanowieniami
Regulaminu.
§ 8
[Zwrot Towaru i Asortymentu]
Sprzedający nie dopuszcza możliwość zwrotu zakupionych przez Klienta Towarów lub
Asortymentu w Sklepie.
§ 9
[Wymiana Towaru]
1. Sprzedający przewiduje możliwość wymiany zakupionych przez Klienta Towarów
w Sklepie na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie.
2. Klient może wymienić Towar zakupiony w Sklepie, z zastrzeżeniem poniższych
postanowień, w terminie 14 dni od dnia dokonania zakupu Towaru.
3. Podstawą wymiany Towaru jest paragon fiskalny lub faktura VAT wystawiona
zgodnie z § 5 powyżej.
4. Towar może zostać wymieniony wyłącznie, gdy znajduje się w stanie nie
pogorszonym (nieużywany), posiada wszystkie metki, oznaczenia i opakowanie
producenta.
5. Wymianie podlega Towar na inny Towar będący tym samym typem Odzieży w tej
samej cenie co wymieniany Towar, o ile Sklep nie uzgodni z Klientem inaczej.
6. Wymianie nie podlega Towar w postaci skarpet, bielizny, muszek, poszetek i
krawatów.
7. Wymianie nie podlega Towar, w którym zostały wprowadzone poprawki zgodnie
z § 7 powyżej oraz Asortyment sprzedany Klientowi na Zamówienie.
8. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia wymiany Towaru,
w przypadku, gdy w ocenie Sprzedającego nie zostały spełnione ww. przesłanki
uprawniające Klienta do wymiany Towaru.
§ 10
[Naprawa Towaru]
1. Jeżeli Towar zawiera Wady Istotne Klient może żądać naprawy lub wymiany
Towaru na nowy przez Sprzedającego.
2. Sprzedający może dokonać wymiany Towaru na nowy, gdy doprowadzenie do
zgodności Towaru do stanu zgodności z jego przeznaczeniem w sposób wybrany
przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla
Sprzedającego.
3. Jeżeli naprawa lub wymiana Towaru są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych
kosztów dla Sprzedającego, Sprzedający może odmówić doprowadzenia Towaru
do zgodności z jego przeznaczeniem. Przy ocenie nadmierności kosztów dla
Sprzedającego uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności
znaczenie braku zgodności Towaru z jego przeznaczeniem, wartość Towaru oraz
nadmierne niedogodności dla Klienta powstałe wskutek zmiany sposobu
doprowadzenia Towaru do zgodności z jego przeznaczeniem. W takim przypadku
Sprzedający dokonuje zwrotu kwoty Klientowi, którą ten zapłacił za Towar po
uprzednim odbiorze od Klienta zakupionego Towaru, w którym występują Wady
Istotne.
4. Sprzedający dokonuje naprawy lub wymiany Towaru w rozsądnym czasie bez
nadmiernych niedogodności dla Klienta, uwzględniając specyfikę Towaru oraz cel,
w jakim Klient go nabył. Koszty naprawy lub wymiany Towaru, w sytuacjach
opisanych w niniejszym paragrafie ponosi Sprzedający.
5. Klient powinien przekazać do Sklepu Towar podlegający naprawie lub wymianie.
Brak przekazania Towaru przez Klienta do Sklepu uniemożliwia dokonanie
naprawy lub wymiany Towaru i Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności z tego
tytułu.
§ 11
[Promocje i rabaty]
1. Sprzedający w Sklepie może stosować promocje i rabaty na Towary.
2. Wprowadzenie promocji i rabatów przez Sprzedającego w Sklepie może polegać na
ogólnej akcji promocyjnej, w której Sklep obniża cenę wybranych Towarów
o określoną wartość na określony czas lub poprzez obniżenie łącznej ceny
Towarów dla Klienta z uwagi na wysokość dokonywanego jednorazowego zakupu
Towarów w Sklepie.
3. O stosowanych promocjach i rabatach Klient może otrzymać informację
bezpośrednio w Sklepie.
§ 12
[Reklamacje]
1. W przypadku, gdy w ocenie Klienta Towar posiada wady lub Wady Istotne, które
nie pozwalają na używanie Towaru zgodnie z jego przeznaczeniem, Klient może
złożyć Reklamację zgodnie z poniższymi postanowieniami.
2. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane
w niniejszym Regulaminie adresy Sklepu lub złożyć bezpośrednio w Sklepie.
3. Reklamacja powinna obejmować informacje o:
1) dacie zakupu Towaru,
2) wadzie Towaru wykrytej przez Klienta oraz jej opis,
3) dacie wykrycia wady Towaru,
4) proponowanym przez Klienta sposobie rozwiązania sprawy dotyczącej
Towaru,
5) dane Klienta umożliwiające udzielenie odpowiedzi na Reklamację przez
Sprzedającego,
6) inne dokumenty uzasadniające złożenie Reklamacji.
4. Zgłoszenie Reklamacji jest możliwe nie później niż 14 dni od wykrycia przez
Klienta wady Towaru uzasadniające zgłoszenie Reklamacji. W przypadku
zaniechania złożenia przez Klienta Reklamacji we wskazanym terminie w zdaniu
poprzednim, uprawnienie Klienta do zgłoszenia Reklamacji wygasa. Reklamacje
można zgłosić nie później niż w ciągu roku od dnia zakupu Towaru.
5. Sprzedający ma 30 dni na udzielenie odpowiedzi na Reklamacje. Termin wskazany
w zdaniu poprzednim może zostać przedłużony do 60 dni, w sytuacji wystąpienia
nadzwyczajnych okoliczności utrudniających udzielenie odpowiedzi na Reklamacje
we wskazanym terminie. Odpowiedź na Reklamację, jest udzielana na dane Klienta
wskazane w Reklamacji. Odpowiedź na Reklamacje Sprzedający może udzielić
w formie dokumentowej.
6. Odpowiedź Sprzedającego na Reklamację jest uważana za ostateczne stanowisko
Sprzedającego w sprawie zgłoszonej Reklamacji przez Klienta.
§ 13
[Odpowiedzialność Sprzedającego]
1. Podstawa i zakres ustawowej odpowiedzialności Sprzedającego względem Klienta,
jeżeli sprzedany Towar, Asortyment lub Usługa ma wadę fizyczną lub prawną
(rękojmia), są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w
szczególności w Kodeksie cywilnym. Sprzedający wyłącza odpowiedzialność z
tytułu rękojmi za sprzedany Towar, Usługę lub Asortyment względem Klientów
będących przedsiębiorcami na podstawie Art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego.
Sprzedający obowiązany jest zapewnić Klientowi Towar lub Asortyment wolny od
wad, z zastrzeżeniem wad o których Sprzedający poinformował Klienta przed
sprzedażą Towaru lub Asortymentu.
2. Sprzedający nie udziela gwarancji na Towary, Asortyment i Usługi.
3. Reklamacja z tytułu rękojmi może zostać złożona przez Klienta stosując
odpowiednio § 12 powyżej, o ile niniejszy paragraf nie stanowi inaczej oraz z tym
zastrzeżeniem, że w opisie Reklamacji Klient powinien wskazać żądanie w zakresie
sposobu doprowadzenia Towaru lub Asortymentu do stanu zgodnego z
przeznaczeniem Towaru lub Asortymentu lub oświadczenie Klienta o obniżeniu
ceny albo odstąpieniu od umowy zakupu Towaru lub Asortymentu.
4. Sprzedający jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar lub Asortyment
ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), z zastrzeżeniem postanowień
niniejszego paragrafu.
5. Wada fizyczna Towaru lub Asortymentu polega na niezgodności Towaru lub
Asortymentu z jego przeznaczeniem (niezgodność z umową sprzedaży Towaru lub
Asortymentu). W szczególności Towar lub Asortyment jest niezgodny z umową
sprzedaży Towaru lub Asortymentu, jeżeli Towar lub Asortyment:
1) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel
w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia,
2) nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedający zapewnił Klienta, w tym
przedstawiając próbkę lub wzór;
3) nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedającego przy
zawarciu umowy, a Sklep nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej
przeznaczenia;
4) został Klientowi wydany w stanie niezupełnym.
6. Sprzedający jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient
wiedział o wadzie Towaru lub Asortymentu w chwili zawarcia umowy, nie dotyczy
to wad ukrytych.
7. Jeżeli Towar lub Asortyment ma wadę, Klient może żądać obniżenia ceny Towaru
lub Asortymentu albo odstąpienia od umowy. Sprzedający może jednak
niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymienić wadliwy
Towar lub Asortyment na wolny od wad lub wadę usunąć zgodnie z
postanowieniami § 10 powyżej.
8. Klient nie może odstąpić od umowy, jeśli wada Towaru lub Asortymentu jest
nieistotna.
9. Sprzedający w ciągu 14 dni ustosunkuje się do Reklamacji zgłoszonej na podstawie
niniejszego paragrafu, w której Klient żąda wymiany, usunięcia wad lub obniżenia
ceny Towaru lub Asortymentu o podaną kwotę, o którą cena ma być obniżona.
10. Odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne
Towaru lub Asortymentu w stosunku do Klienta niebędącego jednocześnie
Konsumentem jest wyłączona.
11. W sprawach nieuregulowanych powyżej w zakresie rękojmi za wady, mają
zastosowanie przepisu Kodeksu cywilnego.
§ 14
[Przetwarzanie Danych Osobowych]
1. Ilekroć będzie to niezbędne i konieczne w związku ze sprzedażą Towarów lub
Asortymentu przez Sprzedającego lub świadczonymi Usługami, Sprzedający będzie
przetwarzał Dane Osobowe Klientów na poniższych zasadach.
2. Podstawę przetwarzanych przez Sklep Danych Osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit.
b i c RODO, a w przypadkach, w których Klient wyraził zgodę na przetwarzanie
jego danych osobowych – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
3. Administratorem przetwarzanych Danych Osobowych jest Sprzedający tj. Club Conesera Grzegorz Jurko NIP: 5651011763 ul. Kwiatowa 25 22-234 Urszulin, a ich przetwarzanie będzie realizowane w celu zawarcia i wykonania sprzedaży
Towarów, Asortymentu lub Usług świadczonych przez Sprzedającego oraz
roszczeń Klienta kierowanych na podstawie Regulaminu.
4. Z Administratorem można skontaktować się za pośrednictwem wiadomości e-mail:
sklep@clubconesera.pl.
5. Administrator gwarantuje ochronę Danych Osobowych i przetwarzanie tych
danych zgodnie z RODO.
6. Dane osobowe klienta mogą być przetwarzane przez Sklep w sposób
automatyczny.
7. W wyniku prawidłowej realizacji zawieranych przez Klientów umów sprzedaży
Towarów lub Asortymentu oraz realizacji Usług świadczonych przez
Sprzedającego Dane Osobowe mogą być również udostępniane pracownikom
Sklepu, podmiotom współpracującym ze Sklepem (np. pracowniom krawieckim),
operatorom pocztowym oraz przewoźnikom, a także podmiotom uprawnionym do
ich otrzymania zgodnie z obowiązującym prawem.
8. Dane Osobowe Klienta przetwarzane w celu realizacji sprzedaży Towarów lub
Asortymentu lub świadczenia przez Sprzedającego Usług będą przetwarzane przez
okres przedawnienia roszczeń z tytułu umów sprzedaży Towarów lub
Asortymentu, a po tym okresie o ile wymagać będą tego przepisy, którym podlega
Administrator.
9. Klient w każdej chwili ma prawo dostępu do swoich Danych Osobowych wraz z
przysługującym mu prawem do ich sprostowania, usunięcia, przeniesienia oraz
ograniczenia.
10. Klient ma prawo do wniesienia sprzeciwu w celu wobec przetwarzania danych
osobowych. Przyczyną sprzeciwu może być wyłącznie szczególna sytuacja Klienta.
11. Klient ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.
§ 15
[Wejście w życie Regulamin]
1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 marca 2025 r.
2. Regulamin może zostać zmieniony decyzją Sprzedającego poprzez udostępnienie
nowej wersji Regulaminu na stronie internetowej wskazanej w § 2 ust. 4
Regulaminu oraz przedłożeniem nowej wersji Regulaminu w Sklepie. Sprzedaż
dokonana przez Sprzedającego przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu
są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu zakupu
Towaru lub Asortymentu przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w
terminie 7 dni od dnia opublikowania go na stronie internetowej Sklepu wskazanej
w § 2 ust. 4 Regulaminu. Sklep poinformuje Klienta na co najmniej 7 dni przed
wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu poprzez wyłożenie
go przy kasie Sklepu do wglądu.
Regulamin Sklepu Warszawa
Regulamin sklepu stacjonarnego
Club Conesera
ul. Wolińska 4
03-699 Warszawa
§ 1
[Postanowienia Ogólne]
Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) sklepu stacjonarnego działającego przy ul.
Wolińskiej 4 w Warszawie (dalej: „Sklep”) prowadzonego przez Klub Konesera Energia
sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie, ul. Fryderyka Chopina 41/2, 20-023 Lublin, wpisaną do
rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd
Rejonowy Lublin Wchód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego KRS: 0000962913, NIP: 7123432806, REGON:
521571179, kapitał zakładowy 5.000,00 zł (dalej: „Sprzedający”) określa podstawowe
zasady funkcjonowania Sklepu w tym:
1) warunki sprzedaży Towarów w Sklepie,
2) świadczone usługi w Sklepie,
3) realizację Zamówień w Sklepie,
4) przysługujące Klientom uprawnienia z tytułu zakupionego Towaru w Sklepie.
§ 2
[Informacje podstawowe]
1. Sklep mieści się w budynku handlowo-usługowym znajdującym się przy ulicy
Wolińskiej 4, 03-699 Warszawa.
2. Sklep jest czynny:
1) od poniedziałku do piątku w godzinach od 12:00 do 20:00,
2) w soboty w godzinach od 10:00 do 20:00,
3) w niedziele handlowe czas pracy Sklepu jest ustalany przez Sprzedającego
każdorazowo przed każdą niedzielą handlową, z tym zastrzeżeniem, że
Sprzedający może podjąć decyzję o nieotwieraniu Sklepu w daną niedzielę
handlową.
3. Klient może skontaktować się ze Sklepem w następujący sposób:
1) bezpośrednio w Sklepie przy ulicy Wolińskiej 4 w Warszawa (03-699),
2) za pośrednictwem wiadomości e-mail: warszawa@clubconesera.pl,
3) telefonicznie pod numerem +48 664 916 897.
4. Sklep prowadzi stronę internetową pod adresem: www.clubconesera.pl.
§ 3
[Definicje]
Jeżeli z kontekstu Regulaminu nie wynika nic innego, poniższe zwrotu i wyrażenia użyte
w Regulaminie będą miały następujące znaczenie:
Asortyment oznacza Odzież, która nie jest fizycznie
dostępna w Sklepie, lecz może być nabyta
przez Klienta na złożone przez niego
Zamówienie, zrealizowane za
pośrednictwem Sklepu. Asortyment
obejmuje w szczególności Odzież w
niestandardowych rozmiarach lub Odzież
producentów, która nie jest objęta ofertą
Sklepu. Dostępność Asortymentu oraz
warunki realizacji Zamówienia go
obejmującego, w tym w szczególności
terminy i możliwość realizacji, podlegają
odrębnym ustaleniom pomiędzy
Klientem a Sprzedającym;
Dane Osobowe oznacza wszelkie informacje zidentyfikowanej osoby fizycznej lub które pozwalają na zidentyfikowanie osoby fizycznej;
Klient oznacza osobę fizyczną posiadającą pełną
zdolność do czynności prawnych, a w
przypadkach przewidzianych przez
obecnie obowiązujące przepisy prawa
także osoba fizyczna posiadająca
ograniczoną zdolność do czynności
prawnych, osoba prawna oraz jednostka
organizacyjna nieposiadająca osobowości
prawnej, której ustawa przyznaje
zdolność prawną, nabywająca Towary lub
Asortyment w Sklepie lub korzystająca z
Usług lub składająca Zamówienie;
Kodeks cywilny oznacza Ustawę z dnia 23 kwietnia 1964
r. Kodeks cywilny;
Konsument oznacza osobę fizyczną dokonującą ze
Sprzedającym czynności prawnej
niezwiązanej bezpośrednio z jej
działalnością gospodarczą lub zawodową;
Odzież oznacza w szczególności garnitury,
płaszcze, spodnie, koszule, bieliznę, buty,
galanterię oraz dodatki do wyżej
wskazanych produktów;
Reklamacja oznacza uprawnienie Klienta do
dochodzenia roszczeń związanych
z zakupionym Towarem lub
Asortymentem w Sklepie lub Usługami,
w sytuacji, gdy Towar, Asortyment lub
Usługa posiadała Wadę Istotną lub Towar,
Asortyment lub Usługa jest niezgodna ze
swoim przeznaczeniem;
RODO oznacza Rozporządzenie Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r.
Nr 119, str. 1 z późn. zm.);
Sklep oznacza punkt sprzedażowy położony
w budynku handlowo-usługowym
znajdującym się przy ulicy Wolińskiej 4,
03-699 Warszawa, prowadzony przez
Sprzedającego, w którym Sprzedający
sprzedaje Towary lub Asortyment i
świadczy Usługi;
Towar oznacza produkty prezentowane
i sprzedawane przez Sprzedającego
w Sklepie obejmujące Odzież;
Usługa oznacza usługę świadczoną przez Sklep
polegającą na dokonaniu zmian w
Towarze na zlecenie Klienta na zasadach
wskazanych w Regulaminie lub na
podstawie indywidualnych uzgodnień
dokonanych przez Klienta i
Sprzedającego potwierdzonych na
piśmie;
Wada Istotna oznacza wadę Towaru, Usługi lub
Asortymentu lub niezgodność z
Zamówieniem, która uniemożliwia
prawidłowe korzystanie z zakupionego
Towaru lub Asortymentu, powodująca
niezgodność z jego funkcją, opisem,
przeznaczeniem i specyfikacją stanowiącą
podstawę do złożenia Reklamacji lub
odstąpienia od umowy. Za Wadę Istotną
nie uznaje się usterek krawieckich takich
jak wystające nitki, odpadający guzik,
zaszycie kieszeni etc. które to usterki
mogą zostać naprawione przez Sklep;
Sprzedający oznacza Klub Konesera Energia sp. z o.o.
z siedzibą w Lublinie, ul. Fryderyka
Chopina 41/2, 20-023 Lublin, wpisaną do
rejestru przedsiębiorców Krajowego
Rejestru Sądowego prowadzonego przez
Sąd Rejonowy Lublin Wchód w Lublinie
z siedzibą w Świdniku, VI Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego KRS: 0000962913, NIP:
7123432806, REGON: 521571179,
kapitał zakładowy 5.000,00 zł;
Zamówienie oznacza realizację przez Sprzedającego
indywidualnego zamówienia złożonego
przez Klienta, polegającego na zleceniu
sprowadzenia przez Sklep Asortymentu
i jego sprzedaży przez Sprzedającego dla
Klienta;
§ 4
[Sprzedaż Towarów]
1. Przedmiotem sprzedaży Sprzedającego są Towary oferowane w Sklepie,
zastrzeżeniem § 5 poniżej.
2. Towary sprzedawane przez Sprzedającego są nowe, wolne od wad fizycznych
i prawnych oraz zostały wyprodukowane z najwyższą starannością.
3. Rozmiar i skład Towaru jest oznaczony na metce danego Towaru.
4. Ceny Towarów podane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek od
towarów i usług (VAT) w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa.
§ 5
[Sprzedaż Asortymentu na Zamówienie]
1. W przypadku indywidualnych potrzeb Klienta, za uprzednią zgodą Sprzedającego,
Klient może złożyć Zamówienie na Asortyment. Sprzedający może odmówić
realizacji Zamówienia, w szczególności w sytuacji, w której realizacja Zamówienia
byłaby poza możliwościami technicznymi i organizacyjnymi Sprzedającego,
nadmiernie utrudnione, albo Asortyment jest niedostępny.
2. Zamówienie jest realizowane przez Sprzedającego w uzgodnionym terminie,
jednak nie krótszym niż 7 dni roboczych. Sprzedający może skrócić termin
realizacji Zamówienia, o czym poinformuje Klienta w sposób uzgodniony z
Klientem w chwili składania Zamówienia.
3. Zamówienie nie podlega zwrotowi.
§ 6
[Płatności]
1. Sprzedaż Towaru lub Asortymentu następuje przy kasie znajdującej się w Sklepie i
może być dokonana gotówką, kartą płatniczą lub płatnością BLIK.
2. Po dokonaniu płatności za Towar lub Asortyment Klient otrzyma paragon fiskalny
lub fakturę VAT, z tym zastrzeżeniem, że w celu uzyskania faktury VAT Klient
powinien wyrazić chęć jej otrzymania przed dokonaniem płatności za Towar lub
Asortyment.
3. Wystawiony przez Sprzedającego paragon fiskalny lub faktura VAT stanowi
podstawę Klienta do zgłaszania roszczeń związanych z Towarem lub
Asortymentem, na zasadach wskazanych w Regulaminie.
§ 7
[Zmiany w Towarze]
1. Sprzedający, może na polecenie Klienta dokonać Usługi polegającej na dokonaniu
zmian w Towarze lub Asortymencie w postaci m.in. zmian krawieckich. Zakres
zmian, które mogą być dokonane w Towarze lub Asortymentu zależą od
właściwości Towaru lub Asortymentu oraz możliwości technicznych i
organizacyjnych Sprzedającego. W takim przypadku, Sprzedający informuje
Klienta o możliwych zmianach w Towarze lub Asortymencie, które mogą zostać
wprowadzone na jego polecenie.
2. Za wprowadzenie zmian w Towarze lub Asortymencie na polecenie Klienta
Sprzedający może pobierać dodatkowe opłaty. Wysokość opłat jest określana
przez Sprzedającego każdorazowo przy wskazaniu przez Klienta zakresu zmian,
które zgodnie z jego wolą miałyby zostać wprowadzone w Towarze lub
Asortymencie.
3. Termin wprowadzenia zmian w Towarze lub Asortymencie określa Sprzedający po
dokonaniu między Sprzedającym a Klientem uzgodnienia zakresu zmian, które
mają zostać wprowadzone w Towarze lub Asortymencie, a następnie przekazaniu
przez Klienta polecenia ich dokonania oraz akceptacji zlecenia przez
Sprzedającego.
4. Przed przystąpieniem do wprowadzenia zmian w Towarze lub Asortymencie przez
Sprzedającego, Klient jest zobowiązany do zakupu Towaru lub Asortymentu, w
którym mają być wprowadzone zmiany.
5. Towar lub Asortyment, w którym zostały wprowadzone zmiany zgodnie z
niniejszym paragrafem nie podlega zwrotowi zgodnie z postanowieniami
Regulaminu.
§ 8
[Zwrot Towaru i Asortymentu]
Sprzedający nie dopuszcza możliwość zwrotu zakupionych przez Klienta Towarów lub
Asortymentu w Sklepie.
§ 9
[Wymiana Towaru]
1. Sprzedający przewiduje możliwość wymiany zakupionych przez Klienta Towarów
w Sklepie na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie.
2. Klient może wymienić Towar zakupiony w Sklepie, z zastrzeżeniem poniższych
postanowień, w terminie 14 dni od dnia dokonania zakupu Towaru.
3. Podstawą wymiany Towaru jest paragon fiskalny lub faktura VAT wystawiona
zgodnie z § 5 powyżej.
4. Towar może zostać wymieniony wyłącznie, gdy znajduje się w stanie nie
pogorszonym (nieużywany), posiada wszystkie metki, oznaczenia i opakowanie
producenta.
5. Wymianie podlega Towar na inny Towar będący tym samym typem Odzieży w tej
samej cenie co wymieniany Towar, o ile Sklep nie uzgodni z Klientem inaczej.
6. Wymianie nie podlega Towar w postaci skarpet, bielizny, muszek, poszetek i
krawatów.
7. Wymianie nie podlega Towar, w którym zostały wprowadzone poprawki zgodnie
z § 7 powyżej oraz Asortyment sprzedany Klientowi na Zamówienie.
8. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia wymiany Towaru,
w przypadku, gdy w ocenie Sprzedającego nie zostały spełnione ww. przesłanki
uprawniające Klienta do wymiany Towaru.
§ 10
[Naprawa Towaru]
1. Jeżeli Towar zawiera Wady Istotne Klient może żądać naprawy lub wymiany
Towaru na nowy przez Sprzedającego.
2. Sprzedający może dokonać wymiany Towaru na nowy, gdy doprowadzenie do
zgodności Towaru do stanu zgodności z jego przeznaczeniem w sposób wybrany
przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla
Sprzedającego.
3. Jeżeli naprawa lub wymiana Towaru są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych
kosztów dla Sprzedającego, Sprzedający może odmówić doprowadzenia Towaru
do zgodności z jego przeznaczeniem. Przy ocenie nadmierności kosztów dla
Sprzedającego uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności
znaczenie braku zgodności Towaru z jego przeznaczeniem, wartość Towaru oraz
nadmierne niedogodności dla Klienta powstałe wskutek zmiany sposobu
doprowadzenia Towaru do zgodności z jego przeznaczeniem. W takim przypadku
Sprzedający dokonuje zwrotu kwoty Klientowi, którą ten zapłacił za Towar po
uprzednim odbiorze od Klienta zakupionego Towaru, w którym występują Wady
Istotne.
4. Sprzedający dokonuje naprawy lub wymiany Towaru w rozsądnym czasie bez
nadmiernych niedogodności dla Klienta, uwzględniając specyfikę Towaru oraz cel,
w jakim Klient go nabył. Koszty naprawy lub wymiany Towaru, w sytuacjach
opisanych w niniejszym paragrafie ponosi Sprzedający.
5. Klient powinien przekazać do Sklepu Towar podlegający naprawie lub wymianie.
Brak przekazania Towaru przez Klienta do Sklepu uniemożliwia dokonanie
naprawy lub wymiany Towaru i Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności z tego
tytułu.
§ 11
[Promocje i rabaty]
1. Sprzedający w Sklepie może stosować promocje i rabaty na Towary.
2. Wprowadzenie promocji i rabatów przez Sprzedającego w Sklepie może polegać na
ogólnej akcji promocyjnej, w której Sklep obniża cenę wybranych Towarów
o określoną wartość na określony czas lub poprzez obniżenie łącznej ceny
Towarów dla Klienta z uwagi na wysokość dokonywanego jednorazowego zakupu
Towarów w Sklepie.
3. O stosowanych promocjach i rabatach Klient może otrzymać informację
bezpośrednio w Sklepie.
§ 12
[Reklamacje]
1. W przypadku, gdy w ocenie Klienta Towar posiada wady lub Wady Istotne, które
nie pozwalają na używanie Towaru zgodnie z jego przeznaczeniem, Klient może
złożyć Reklamację zgodnie z poniższymi postanowieniami.
2. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane
w niniejszym Regulaminie adresy Sklepu lub złożyć bezpośrednio w Sklepie.
3. Reklamacja powinna obejmować informacje o:
1) dacie zakupu Towaru,
2) wadzie Towaru wykrytej przez Klienta oraz jej opis,
3) dacie wykrycia wady Towaru,
4) proponowanym przez Klienta sposobie rozwiązania sprawy dotyczącej
Towaru,
5) dane Klienta umożliwiające udzielenie odpowiedzi na Reklamację przez
Sprzedającego,
6) inne dokumenty uzasadniające złożenie Reklamacji.
4. Zgłoszenie Reklamacji jest możliwe nie później niż 14 dni od wykrycia przez
Klienta wady Towaru uzasadniające zgłoszenie Reklamacji. W przypadku
zaniechania złożenia przez Klienta Reklamacji we wskazanym terminie w zdaniu
poprzednim, uprawnienie Klienta do zgłoszenia Reklamacji wygasa. Reklamacje
można zgłosić nie później niż w ciągu roku od dnia zakupu Towaru.
5. Sprzedający ma 30 dni na udzielenie odpowiedzi na Reklamacje. Termin wskazany
w zdaniu poprzednim może zostać przedłużony do 60 dni, w sytuacji wystąpienia
nadzwyczajnych okoliczności utrudniających udzielenie odpowiedzi na Reklamacje
we wskazanym terminie. Odpowiedź na Reklamację, jest udzielana na dane Klienta
wskazane w Reklamacji. Odpowiedź na Reklamacje Sprzedający może udzielić
w formie dokumentowej.
6. Odpowiedź Sprzedającego na Reklamację jest uważana za ostateczne stanowisko
Sprzedającego w sprawie zgłoszonej Reklamacji przez Klienta.
§ 13
[Odpowiedzialność Sprzedającego]
1. Podstawa i zakres ustawowej odpowiedzialności Sprzedającego względem Klienta,
jeżeli sprzedany Towar, Asortyment lub Usługa ma wadę fizyczną lub prawną
(rękojmia), są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w
szczególności w Kodeksie cywilnym. Sprzedający wyłącza odpowiedzialność z
tytułu rękojmi za sprzedany Towar, Usługę lub Asortyment względem Klientów
będących przedsiębiorcami na podstawie Art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego.
Sprzedający obowiązany jest zapewnić Klientowi Towar lub Asortyment wolny od
wad, z zastrzeżeniem wad o których Sprzedający poinformował Klienta przed
sprzedażą Towaru lub Asortymentu.
2. Sprzedający nie udziela gwarancji na Towary, Asortyment i Usługi.
3. Reklamacja z tytułu rękojmi może zostać złożona przez Klienta stosując
odpowiednio § 12 powyżej, o ile niniejszy paragraf nie stanowi inaczej oraz z tym
zastrzeżeniem, że w opisie Reklamacji Klient powinien wskazać żądanie w zakresie
sposobu doprowadzenia Towaru lub Asortymentu do stanu zgodnego z
przeznaczeniem Towaru lub Asortymentu lub oświadczenie Klienta o obniżeniu
ceny albo odstąpieniu od umowy zakupu Towaru lub Asortymentu.
4. Sprzedający jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar lub Asortyment
ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), z zastrzeżeniem postanowień
niniejszego paragrafu.
5. Wada fizyczna Towaru lub Asortymentu polega na niezgodności Towaru lub
Asortymentu z jego przeznaczeniem (niezgodność z umową sprzedaży Towaru lub
Asortymentu). W szczególności Towar lub Asortyment jest niezgodny z umową
sprzedaży Towaru lub Asortymentu, jeżeli Towar lub Asortyment:
1) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel
w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia,
2) nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedający zapewnił Klienta, w tym
przedstawiając próbkę lub wzór;
3) nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedającego przy
zawarciu umowy, a Sklep nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej
przeznaczenia;
4) został Klientowi wydany w stanie niezupełnym.
6. Sprzedający jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient
wiedział o wadzie Towaru lub Asortymentu w chwili zawarcia umowy, nie dotyczy
to wad ukrytych.
7. Jeżeli Towar lub Asortyment ma wadę, Klient może żądać obniżenia ceny Towaru
lub Asortymentu albo odstąpienia od umowy. Sprzedający może jednak
niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymienić wadliwy
Towar lub Asortyment na wolny od wad lub wadę usunąć zgodnie z
postanowieniami § 10 powyżej.
8. Klient nie może odstąpić od umowy, jeśli wada Towaru lub Asortymentu jest
nieistotna.
9. Sprzedający w ciągu 14 dni ustosunkuje się do Reklamacji zgłoszonej na podstawie
niniejszego paragrafu, w której Klient żąda wymiany, usunięcia wad lub obniżenia
ceny Towaru lub Asortymentu o podaną kwotę, o którą cena ma być obniżona.
10. Odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne
Towaru lub Asortymentu w stosunku do Klienta niebędącego jednocześnie
Konsumentem jest wyłączona.
11. W sprawach nieuregulowanych powyżej w zakresie rękojmi za wady, mają
zastosowanie przepisu Kodeksu cywilnego.
§ 14
[Przetwarzanie Danych Osobowych]
1. Ilekroć będzie to niezbędne i konieczne w związku ze sprzedażą Towarów lub
Asortymentu przez Sprzedającego lub świadczonymi Usługami, Sprzedający będzie
przetwarzał Dane Osobowe Klientów na poniższych zasadach.
2. Podstawę przetwarzanych przez Sklep Danych Osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit.
b i c RODO, a w przypadkach, w których Klient wyraził zgodę na przetwarzanie
jego danych osobowych – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
3. Administratorem przetwarzanych Danych Osobowych jest Sprzedający tj. Klub
Konesera Energia sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie, ul. Fryderyka Chopina 41/2, 20-
023 Lublin, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego
prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin Wchód w Lublinie z siedzibą w
Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS:
0000962913, NIP: 7123432806, REGON: 521571179, kapitał zakładowy 5.000,00
zł, a ich przetwarzanie będzie realizowane w celu zawarcia i wykonania sprzedaży
Towarów, Asortymentu lub Usług świadczonych przez Sprzedającego oraz
roszczeń Klienta kierowanych na podstawie Regulaminu.
4. Z Administratorem można skontaktować się za pośrednictwem wiadomości e-mail:
warszawa@clubconesera.pl.
5. Administrator gwarantuje ochronę Danych Osobowych i przetwarzanie tych
danych zgodnie z RODO.
6. Dane osobowe klienta mogą być przetwarzane przez Sklep w sposób
automatyczny.
7. W wyniku prawidłowej realizacji zawieranych przez Klientów umów sprzedaży
Towarów lub Asortymentu oraz realizacji Usług świadczonych przez
Sprzedającego Dane Osobowe mogą być również udostępniane pracownikom
Sklepu, podmiotom współpracującym ze Sklepem (np. pracowniom krawieckim),
operatorom pocztowym oraz przewoźnikom, a także podmiotom uprawnionym do
ich otrzymania zgodnie z obowiązującym prawem.
8. Dane Osobowe Klienta przetwarzane w celu realizacji sprzedaży Towarów lub
Asortymentu lub świadczenia przez Sprzedającego Usług będą przetwarzane przez
okres przedawnienia roszczeń z tytułu umów sprzedaży Towarów lub
Asortymentu, a po tym okresie o ile wymagać będą tego przepisy, którym podlega
Administrator.
9. Klient w każdej chwili ma prawo dostępu do swoich Danych Osobowych wraz z
przysługującym mu prawem do ich sprostowania, usunięcia, przeniesienia oraz
ograniczenia.
10. Klient ma prawo do wniesienia sprzeciwu w celu wobec przetwarzania danych
osobowych. Przyczyną sprzeciwu może być wyłącznie szczególna sytuacja Klienta.
11. Klient ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.
§ 15
[Wejście w życie Regulamin]
1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 marca 2025 r.
2. Regulamin może zostać zmieniony decyzją Sprzedającego poprzez udostępnienie
nowej wersji Regulaminu na stronie internetowej wskazanej w § 2 ust. 4
Regulaminu oraz przedłożeniem nowej wersji Regulaminu w Sklepie. Sprzedaż
dokonana przez Sprzedającego przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu
są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu zakupu
Towaru lub Asortymentu przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w
terminie 7 dni od dnia opublikowania go na stronie internetowej Sklepu wskazanej
w § 2 ust. 4 Regulaminu. Sklep poinformuje Klienta na co najmniej 7 dni przed
wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu poprzez wyłożenie
go przy kasie Sklepu do wglądu.